Программа подготовки стюардов по стандартам ESSMA (UEFA) для ЕВРО-2012
10 Октября 2011, 21:36
Целью этого тренинга являетсяобучение спец-персонала, который будет
помогать организаторам массовых мероприятий наблюдать за
соблюдением правил поведения на стадионах (или в других местах) и обеспечивать
безопасность участников мероприятий и зрителей.
В обязанности стюарда входит:
- Обзор стадиона до, во время и после матча; - Обеспечение безопасного входа и выхода зрителей; - Информирование зрителей о правилах пребывания на стадионе; - Контроль перемещения зрителей по стадиону; - Предоставление информационных услуг зрителям; - Распределение зрителей по своим местам; - Контроль выполнения правил пребывания на стадионе; - Наблюдение за группировками болельщиков; - Вызов сотрудников правопорядка, медицинский помощи, пожарных.
В
экстремальных ситуациях стюарды должны уметь помочь зрителям срочно
эвакуироваться из стадиона - без паники и давки... оказать первую помощь
до прихода медиков, и при этом - быть образцом вежливости,
приветливости и спокойствия.
Высококвалифицированные тренеры будут
обучать будущих стюардов по программе Европейской ассоциации по
безопасности стадионов, которая предварительно была адаптирована для
Украины.
Основными требованиями к будущим стюардам - являются
доброжелательность и умение быть приветливыми в любой ситуации. Ведь
стюард - это прежде всего коммуникатор, 99% его функций - это общение с
посетителями стадиона.
Александр Шитко, который написал нам на электронную почту запрос о дате и стоимости тренинга для стюардов! Ваш электронный адрес - заблокирован, отправить на него письмо - невозможно. Поэтому дайте правильный адрес, если хотите получить ответ. Все тренинги для стюардов проводятся ЦЕНТРАЛИЗОВАННО по согласованию с руководством и партнёрами УЕФА. Так же централизованно набираются группы участников тренингов. Но если вы имеете какие-то особенные данные (знаете много иностранных языков, или язык глухонемых, принимали участие в работе стюардов на других стадионах, или может какие-то ещё имеете особенные способности для этой работы), то сообщите нам об этом с реального электронного адреса. Мы обязательно с вами свяжемся для решения дальнейших вопросов.
Мені дуже сподобалися тренінги для стюардів, які тренер Оксана Самойленко-Нагушевська проводила у Львові для студентів Львівської Політехніки! Я пройшла і перший етап навчання в листопаді 2011р., і другий - в січні 2012р. Тренінги були дуже корисними! Особливо - останні, в січні, коли зявилась можливість пройти знову і проаналізувати конфліктні ситуації, які виникають під час роботи на стадіоні. Це гарна можливість покращити теоретичні знання и вже наявні практичні навички. Оксано Анатоліївно! Приходити на Ваші заняття дуже корисно і цікаво! Можна узнати багато нового. Тренінги у Вас завжди проходять весело і невимушено! Гарно дякую Вам за все!
Я був на тренінгу Оксани Самойленко-Нагушевської 24-25 січня 2012р. у Львові. Тренінг називався "Клієнторієнтованість та основи гостиності в роботі стюарда". На заняттях ми розглянули і проаналізували різні конфліктні ситуації, які трапляються в роботі стюардів, та знайшли з допомогою нашого тренера вихид з кожної такої ситуації. Наша група досить серйозно поставилася до навчання. Всі згадували реальні ситуації, які з ними траплялися на матчах. А наш викладач Оксана Анатоліївна допомагала знаходити вирішення кожної проблеми. Наш тренер вміє дуже гарно викладати матеріал, нам приємно з нею спілкуватись, вона багато знає та весела людина. Я надіюся що ці курси дадуть меня нові знання і навички. Також я надіюся на нові зустрічі з нашим тренером на нових курсах для стюардів.
Велика подяка Оксані Анатоліївні Самойленко за цікаве та корисне навчання! Заняття у цього тренера проходять досить творчо, весело та повчально. На тренінгу з "клієнторієнтованості" ми розглянули проблеми, з якими стикаються стюарди на стадіоні. І завдяки цьому ми навчилися краще виходити з різних ситуацій при виконанні наших обов"язків. Висловлюю від усієї нашої групи стюардів ще раз велике спасибі Вам, Оксана Анатоліївна, за такі цікаві та насичені тренінги!!! Одразу видно що ви професіонал своєї справи!.. Вибачте, але інший тренер, якій Вас замінив, після Вас виглядав до непристойності нудним та нецікавим, скучним. Ми виконували всі його вправи, але між собою - згадували Вас!
Тренінг - "Основи гостинності, клієнторієнтованість", тренер Оксана Самойленко. (24-25 січня 2012 року у Львові)
Під час цього тренінгу я набув таких корисних навичок - рис справжнього стюарда - гостинності та клієнторієнтованості. За допомогою них кожен з нас зможе сформувати в клієнтів позитивне бачення організації на стадіоні, налаштувати і допомогти глядачам відчувати себе комфортно та безпечно! Мені дуже сподобалось те, що під час тренінгу практичні вправи проводились жваво і весело, зрозуміло і водночас конструктивно. Гарно дякую! Олександр.
На тренінгах тренера Самойленко-Нагушевської Оксани ми розглянули найцікавіші моменти з нашої майбутньої професії стюарда. Було надзвичайно цікаво дізнатися нові методи доброзичливого ставлення та спілкування з клієнтом. Дуже сподобалося те, що Оксана Анатоліївна приводила приклади з життя, щоб доступніше нам пояснити, як потрібно себе вести і як діяти в тих чи інших ситуаціях. Наша група з захопленням слухала і жваво обговорювала ті питання і завдання, які нам ставили Оксана Анатоліївна та асистент Богдан. Також нам дуже сподобались практичні вправи, "рольові ігри", які ми разом аналізували та знаходили найкращий вихід з тих чи інших ситуацій. Ці тренінги дали мені величезний багаж нових знань, який, на мою думку, безперечно, мені знадобиться не тільки в моїй роботі стюардом, але й в подальшому житті!